Informationsmøde for kommende skolebørn

Herfølge Skole inviterer til informationsmøde for kommende skolebørn

Mandag den 7. oktober klokken 17.00-18.15

Kom og deltag i vores informationsmøde om kommende 0. klasse med skolestart i august 2025. Vi inviterer forældre og interesserede til at deltage i dette arrangement, hvor I får mulighed for at høre mere om vores skole, undervisningsmetoder og faciliteter.

I får mulighed for at høre om Herfølge skolens visioner, undervisning og vores tilgang til at skabe positive læringsoplevelser og et trygt undervisningsmiljø for eleverne.

I vil også får indblik i Herfølge skolens SFO, brobygning og skolestart. Der vil være mulighed for stille spørgsmål til skole og SFO, samt mulighed for se lokalerne til 0.klasserne.

Vores infoaften er en mulighed for at stille spørgsmål og få al den information, I har brug for, før I træffer beslutningen om jeres barns skolegang. Vi er klar til at dele vores viden og erfaring med jer, så I kan træffe den bedste beslutning for jeres barns fremtid.

Mødet finder sted på skolen, indgang fra Scheelsvej 2.

Tilmelding via tlf. 56672940 eller mail herfoelgeskole@koege.dk

Mette Ingemann Uhre, skoleleder